2 Eylül 2009 Çarşamba

Soyulduk Demistim...

Sokaklarda insanlar tuhaf bir harmonideler. Kimin ne yaptigini anlamak cok kolay degil. Bakiyorum ama hakkaten anlamadim. Kim turist kim yerli kim calisan kim fakir. Buranin en buyuk ozelligi bu aslinda bir tavan bir taban var ama cok birbirininin icinde.
 
Bir sokakta ilerlerken aniden bir bagrisma oldu. THIEF diye... arkami dondum Pramoud ceplerine bakiyor yaninda 6-7 kisi ona bakiyor. Anlayamadik durumu. Aksaray'da da buna benzer bir durum olmustu yillar once. Etrafimizi tipler sarmisti yine Pramoud'un cebine sokmuslardi elini.
Ne oldu dedik once anlayamadi. Biraz para vardi gitti dedi.
Iyice bak derken bir de kredi karti gitti dedi...
Is buyudu, bir brezilyali yardima geldi koseyi dondurdu bize orda polis var. Polis cok ilgilendi hatta kendi cebinden bize VISA merkezi arattirdi felan. Dedikki dokuman lazim bu durumu bildirmemiz lazim ve biz polis merkezine dogru yola ciktik. Yola ciktik diyorum cunku ne yolmus dedirtecek bir durumdu. Iste Turkiye orda basladi. Her gittigimiz polis bir baska merkeze yolladi. Pramoud diyorki Hindistan da da boyle bende Turkiyede de dedim. Maria burada da dedi. Genel bir sizi anlasilan.
 
Bir turizm polisine gittik. Icerden cikan polisi soyle solim: Deri gri cizmeler dusunun uclari sivri ve topuklari da sivri, boy 170 ama topuklarla 180 e geliyor; Dar kot giymis tum bedeni sariyor ve kotun onunde iki fermuar var acilinca fermuarlar dize kadar kot onden yaprak gibi aciliyor. Uzerindeki bluz alt koselerinden dugum yapilmis gobek gozukuyor. Kotun arka cebinden 100 real yari yariya firlamis. saclar sari, kirmizi bir ruj ve cok ciddi bir surat. Boynunda da amerikan polislerinin metal polis plakalari asili; Bir serif gibi duruyor. Ben dedim pramoud ne iyi ettin su cuzdani kaybetmekle bak Brezilyalilari gormus olduk.
Cok ilgilendiler ama orasi degilmis bizim isi yuruten. Baska bir noktaya gittik.
1.30 saatte cunku polis merkezleri o kadar sadeki gorunmuyorlar.
Bu 5. merkez aman yarabbi 2 oldu ayni polisin bir ust modeli; Bu gogus dekoltede olacak sekilde.
 
Biz isi tabi espriye vurduk zaten yorulmusuz. Pramoud bu arada hindistani aradi karti iptal felan etti.
Polislerle 1 saat form doldurduk 12 sayfa ifade ciktisi aldi.
Sonra ben dayanamadim dedim sizin polisler nasil cekiciler ben hep gelirim dedim. Dusunsenize bunu Turkiye de soylesen kan cikar.
Burda ne oldu dersin bayan polisin biri geldi. Benim koca TURCO dedi. eh bizimkiler gaza geldi sercan al birini diyorlar.
ben dedim yarin yine gelirim...
gulerek ayrildik.
 
Pramoud dan bir an evvel kurtulmamiz gerekiyordu cunku bu sekilde soyulmaya devam ederdik adam boynuna asmis D80 i geziyor. Tabii herkes bize bakiyor haliyle.
 
Zor bela eve geldik.
Aksam pizza yemege davetliymisiz.
 
Brezilya servas baskani ve servaslilarla. Bir restauranta gittik. Burda restaurantlar cok gelismis degil. Bu gittigim yer iyiydi ama garsonlar tezgah arkasinda bira iciyorlar. Kelle servisler felan biz turkler bu bolgeyi kesfetmeliyiz. Mehmet dedim icinden gel biz bu isi burda yapalim.
Bomba is olur burda.
Girisimcilere duyrulur;
Pizza restauranti 2 saat ordaydik 4 kere tum masalar sirkulasyona ugradi siz dusunun ciroyu.
Gurhan restaurantta bir sey dikkatimi cekti, yangin tupu havali restauranta boyanmis bir goz gezdir bakalim uygun mu?
 
Aksam gec vakit geldik. Biraz bogazim agriyor herhalde sarsti ilk gun.
Sabah kalktik, Maria Cengiz Kurtoglu dinliyor. Nasil muzik dedi. Ne diyeyim.
cok populer degil kendine gore bir keyboard kullanisi var dedim.
 
simdi bilet almaya gidecegim.
yarin RIO de Janiro da olcam...
 
02.09.2009
11.02

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder