31 Ağustos 2009 Pazartesi

Karanlik

Karanlik.

 

Uyutma seansi acilmis durumda, hostesler ucakta en iyi yolcu uyuyan yolcudur diye butun pencereleri kapatmislar. Gunesin ortasinda karanliktayiz.

Pencerenin perdesini kaldirip sizan bembeyaz isiga baktim simdi, yer yer golgeler var ama neresi anlayamadim derken cozuluyor konu. Okyanustayiz. Bulutlarin kucuk golgeleri yaniltmis beni, denizi algilamakta bir an zorlandim.

 

1000 km ile yol alan ucan 150 kisi ve bir demir yiginiyiz... Kaptan da manzaradan baymis olsa gerek, yok yere kemer isigini yakiyor. Kalkistaki maymunluklar bitti tabii.

Bir film oynuyor hell boy galiba, sesini kulagima aldim dinliyorum bir yandan.

 

Notlarima baktim biraz evvel inince ne yone gitcem diye, ufak bir hata yapmisim ispanyolca calisarak bu bolge portekizcede iyiymis, olsun alisirlar zaten benim ispanyolca simdi exit, this way, kac para seviyesinde oldu. Onlar cok benzesikmis.

 

2 gun Sao Paolo'da olcam sonra RIO.

Rio'da kalisimi Maria ayarladi. Ordaki onemli gorusme 4 eylul'de bir TV kanali ile, kanal sadece sosyal sorumluluk uzerine yayin yapiyor. Asli 5 ay once bu kanalla ilgili bilgi gecmisti. Ben de sansimi denedim, gorusme talebim kabul edildi.

Giderken bir cok dostumun calismalarini da onlarla paylasicam.

 

Aslinda beklentim yok ama cok heyecanli, ilk defa 11.ooo km uzakta bir yere saat ve gunu belli randevu verdim...

Ya da aldim. Ayni kapi...

 

Ardinda Sao Paolo'ya geri gelebilirim. Bir ihtimal direk Bounes Aires'e de gecebilirim. Servas konferansi www.servas.org 6 sinda basliyor. 8 inde orda olmayi planliyorum.

Sao paolo da bir de marina diye bir arkadasim var onun haftasonu daveti var ama bilemedim.

Bana kalsa konferansa da gitmeyebilirim. Secimli genel kurul oldugundan kulis cok fazla, beni yoran bir sey tanik olmasi da yapmasi da. Bu adaylik onemli, burda baris sekreteri secilirsem ve basarili calisma yapicak zemini de yaratirsam 3 sene sonraki secimde yine gorev almayi hedefliyorum. Su onumuzdeki hafta olcaklar onemli her gun baska bir olaya gebe.

 

Hava karariyor T.S.I. 23.48 burda ise 17.48 aksam 20.40 da bir otobus var, ahaaa kaptan konustu. Espaniol diyordu, ingilizcesi akil almaz yavaslikta duyan 1000 km ile bir seyi ucuruyora inanmaz. Iniyoruz 1 saate dedi, iyi bulut manyagi oldum burda yerkure degisiklik olcak.

 

Inince gorusuruz...

Alex, deivid, daniel, aragones, delgado...

Adriana :>

 

01.09.2009

00.01

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder