31 Ağustos 2009 Pazartesi

Korsan misin Kardesim ?

Korsan misin kardesim ?
 
Iki arada bir derede dedikleri benle ilgili galiba, pazar gunune, hem kahvaltiya misafir alip yeni proje ile ilgili gorusme, onu takiben cantayi 2. Kerede toplama, kuzenlere gittigimde bir arkadasimla 2 saat randevulesme, haydi hepsi tamam fenerbahce'nin macinin son 15 dakikasini izleyip oyunculari tanimaya calisarak milleti deli etme; ama semih icin 90+ larda gol atiyordu diye hatirlatip, 94 te Semih'in galibiyet goluyle ortaligi yikma...

Iki ara bir dere...

 

Yemekten once sufle yapim calismalarinda konumuz engellilerle ilgili calismalardi. Kuzenin teyzesi Arzu da tekerlikli sandalye kullaniyor cocuklugundan beri. Cumartesi gunki vizyon toplantisindaki gorevimden bahsettim. Sonra gelisimin basamaklarindan,nelere acilim yapildigindan soz ettim;bu pozitifligin yaratilmasi icin actigimiz bu vizyon toplantisinin "biri durdursun" diye bir baslik vardi, onu da Arzu'ya konu ettim. Korlerin sokaklarda aku ve keyboard ile yaptiklari performans; kabul edilemez bir geri durus, esitsizlik ve ajitasyon. Biz bir rock grubu cikartsak sokaga ususur zabita. Bu nasil bir esitsizliktir, hatta soylenen parcalar.. "Gozlerinin icine bakarken" gibi de baslamaz mi? Ne diyeyim.

Gulmesek de aglatmaz zaten...

 

Yemek sonrasi rio ve sao paolo dan dostlarla konustum. Gelis saatimi gozden gecirdik. Onlara gore aksam 7, bana gore gece 12 varis. Sabah ta 4 te kalkicaktim.

Sabah bomba sofor geldi, korsan taksi...

Eee her seyi de dogru yapamiyoruz.

 

Hepsi su ana kadar iyi gidiyor.

Su an taxi yapiyor ucak birazdan pist basina gelir Turkiye saatiyle 14.30, geciktik. Anonslar yapildi ama benim ispanyolca AMIGO seviyesinde oldugundan kemerleri baglayip acmalardan, uff, pufff lardan gecikmeyi fark edebildim.

Ucak airbus 340; ici gokte giden metro turizm havasinda, hostesler guatemaladan transfer, 1 saattir portekiz dervis muzikleriyle hidayete erdim. Sirf saksafon caliyor.

 

Ben yazdikca bizim aprondaki taksi uzuyor. Tum alandaki ucaklari gordum, hatta 2 kere gordugum 2 ucak var. Ciddiyim...

 

Gunun ise en guzel olayi burada blue jean parfumu bulmam oldu. Artik uretilmiyor son kalanlar bunlar.

Bizim iberia metro turizm ucan aygitta yerler baya bos, 30 brezilyali var ama susmuyorlar...

Yanim da bos yayildikca yayiladim.

 

Kitap almadim bu sefer sozluk okuyorum. Ispanyolca kelime, turkce bolumunun –A- harfinden basladim. 4000 km de D harfine geldim.

ESCUCHAR- dinlemek...

Kulagim kaptanda.

Kaptan les amigos ucas gracias a cok yakin.

 

Please remain seated dedi...

Kelleyiz..

Gazi verdi ucuyoruz vallla...

 

Havadan yazarim..

Telefon var.

Aklimdan oytun u aramak gecti, ne saskinlik..

Yoksa annemimi arasam.

Anne buyuk okyanustayim, evdemisin sen?

 

Kesin pist basi...

MADREEE

UCYOS...

Dios dios dios

 

14:53

31.08.2009

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder