28 Eylül 2009 Pazartesi

Abagiânia

Abagiânia

 

5 sene evvel dizlerinde yasadigi bir problem yuzunden ameliyat olmak uzereyken bilindik bu sehre gitmeye karar verir Dario. Aslinda isi ve imkanlari el veriyor olsa da, operasyon sonrasi yasanacak 1 aylik yatak istirihati onu zorlamistir.

Boyle anlatiyordu Adriana babasi hakkinda, o sehre goturen hikayenin ardindaki neydi dedim bende…

 

Yine bilindik bir hikaye aslinda, 9 yasinda sprituel ozelliklerini ve metafizik guclerini kesfeden bir adamin hikayesi. Adi John... Burda John of God diyorlar.

 

Adriana bana anlatinca, yarin gidiyoruz dedim. O da sasirdi. Benim hislerime itimad eder, ama sormaktan alamadi kendini,

neden Sercan!

 

Ona ikimizin de orda olmasi anini hissettigimi, son gunlerde konustugumuz parcalarin birlesecegini umuyorum diye soyledim. Onun cuma cok onemli bir sinavi olmasina ragmen, biz yola cikma karari aldik.

Carsamba sabah 5'te Abagiania icin adimimizi disari attik…

 

Rachel, fransiz bir gezgin. 2 hafta once gelip, Adriana'da 10 gun kalmis, Abagiania'ya ozellikle gitmek icin Brasilia'ya gelmis.

Zaten sizde once bu sehre gelmelisiniz. Burdan 1,5 saat suren bir yolu var.

 

Oraya saat 7.30 olmadan varmaliydik. Ben ehliyetsiz oldugumdan sehirler arasi kullanmak istemedim, uyuyacak gibi olmaktan yol sabah baya zor gecti.

Neyse, zamaninda yetistik, ikimizde uyumadik...

 

Buraya girmek icin beyaz giyinmek gerekli, yollarda beyazlar icinde bir suru insan gorunce saskinligimi gizleyemedim.

Avustralya, orta asya, hatta japonya'dan bile gelen var. Bu kalabalik nasil olcak derken biz aracimizla merkezin kapisindan girdik.

Etraf meleklerle dolu, genc yada yasli farketmeden bembeyaz herkes. Siramizi almak icin bir dizi karisik islemleri tamamladik ardindan ana salona gectik. Burda yaklasik 500 kisi vardi, bir yandan insanlar da gelmeye devam ediyordu.

O esnada icerde ve bulundugumuz alanda nasil bir konsantrasyon oldugu soyliyeyim; sanki herkes tek beden gibiydi, ucuyorduk.

Ben dil bilmedigimden biraz yabanci kalsam da Adriana yardimci oldu.

O daha heyecanliydi, cunku cuma gunu onemli bir beden terapisi sinavi vardi, burdaki enerji gecisinin onu etkilemesinden cekiniyordu.

 

Abagiãnia'daki bu merkezde 5 asamali bir healing yapiliyor. John bu healingin basinda bulunan kisi, bunu yaparken entetiy denilen varliklarla baglantida, daha net hali, kendisi degil baska bir varliga araci oluyor.

Bunu yaparken degisik durumlar var, yuzyuze geldiginiz anda sizde yasanan fiziksel ve ruhsal sorunlari hissediyor. Bunun ardindan tedavisi icin size dogal ilac veriyor yada ruhsal veyahut fiziksel ameliyat yapiyor. Dariu'nun dizine saat 02.00 a.m. de ruhsal ameliyat yapacagini soylemis, Dariu, 2'ye 2 dakika kala bir uyanmis, sonra vucudumda isi hisseetim demis, yaklasik bir 5 dakika sonra gecmis, sabah kalktiginda dizi ile ilgili sorunu yokmus ve bu 5 sene once olmus. Hala da hic bir sorunu yok. Ben de olur mu canim dedim ama bakin neler oldu...

 

Siramiz icin 1,5 saat bekledik.

Iceriye dogru ilerledigimizde avuc iclerim ve kollarim yaniyordu. Adriana hemen onumdeydi, kuyruktaki kisiler sirayla John'un yanina geliyorlar 5-10 saniye durup ayriliyorlardi.

Ben Adriana ile aramda mesafe biraktim, sira bize yaklastikca Adriana titremeye basladi, John cok az konusuyor biriyle yuzyuze geldikten sonra kagida birseyler yazip veriyordu.

Adriana'dan onceki 3 kisi ile ilgilenirken John bir benim gozlerimin icine bakiyordu, bir de Adriana'nin. Sonunda yanyana geldiler, konusma 2 dakikayi bulmustu, herkes saskindi. John Adriana'yi odaya giren 1500 kisiden bir kacinin oturabilecegi bir yer gosterdi, sonrada bana dogru elini uzatti yanina 10 adim atarak yaklastim, uzaktan geldigimi soyledi, seninle konusmamiz lazim dedikten sonra kagida bir seyler yazdi ve yardimcilariyla konustu. Onlar beni bir baska yere aldilar. Tum seans odada oturanlar ile 1 saat sonra tamamlandi.

 

Biz Adriana ile bir araya gelip olanlari konustuk. Ondan oglenden sonra yapilan calismada ruhsal ameliyat operasyonunda yaninda olmasini istemis sonra da konusacagiz demis.

 

0glenden sonraya 2 saat vardi, biz hepbirlikte oranin kutsal corbasini ictik, ardindan da benim sasirtan recetemdeki ilaclari aldik. Oldukca uzun karmasik ve cok rastlanmayan turden notlarin alindigi bir recete imis benim ki. Simdi recete buyuk olunca, burda yasanan su seninle cok derin bir baglantiya gecilmis ve healing da iyi bir kademe acilmia demek oluyor.

                                                                                             

Oglen seansi, 4:40 da bitti. Adriana ile birlikte John'un odasinin kapisina gittik. 1 saat kadar sonra Adriana odaya girdi, yaklasik 40 dakika kaldi. Adriana cikarken goz goze geldik benimde iceri gelmemi istedi.

 

Bizimle ayri ayri konusmasi cok ozeldi. Bir healing seansini benzersiz gecirdigimize inandik.

Cikinca Rachel'e olanlari detaylica anlattik, arkadasimiz da olsa John ile bu kadar yakinlasmamiz onu kiskandirdi. O an birlikte soyle bir karar verdik. O odada konusulanlar bizde sakli kalacakti, anlasilan bu bizim icin daha iyiydi.

 

Kalmayi planlamis olmamiza ragmen sehirden ayrildik, donuste hava kararmisti, Adriana cok yorgun da dustugunden araci ben kullandim.

 

O gun yasadiklarimizi konustuk, sonra birlikte Abagiania parcasini soyleyerek, eve dogru ilerledik....

 

25.09.2009

Sao Paolo yolu.

01.29 a.m.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder