15 Eylül 2009 Salı

Sacmaliklar Secmelikler... Bolum -II-

Sao Paolo'da bir parkta bir kaucuk agaci gormustum, heybetinin bokunu cikartmis cekemeden edemedim. Tamamini cekmek icin baya uzakta kalmam gerekiyordu.Yaninda yuruyenlerden buyuklugunu anlayabilrisiniz. Buyu de gel dedikelri bu olsa gerek. Bizim evdeki kaucugun 10000 kati...
 
Bir isikta beklerken bir resimimiz var. Yahu yuru yuru bitmedi. 12 seritmis yol. Cus dedim... 12 serit yurutulurmu adam ?
 
RIO da botanik bahcesinde karsilastigim bir sey var, onu da paylasmadan edemeyecegim. Botanik bahcesine bitkileri gormeye gidersin. Burda bitkiler hakkinda bilgi veren kartlar korler icinde yapilmis, ne lahana tursusu diye soruyorum kendime. Hangi kosesinden tutsam bu mantigin ben cozemedim cozeni dinlerim...
 
Bayanlar siki durun size agda yapilirken kose bucak kacarsiniz ya burda agda show business. Bakin nasil yapiyorlar halka acik. Valla resmi ben cekemedim arkadasim cekti. Ben cekerim dedi. Iste boyle uluorta hersey. Fakat plajda ustsuz dolasmak yasak aman ha... Polis alip goturuyor.
Ama erkekelre serbest sehrin gobeginde manzara bu sirt cantali ustsuz erkekler...
 
Bolum -II- Sonu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder